آموزش به شما برای اصلاح شناسایی اورمی
نوشته شده توسط : rshaole

آموزش به شما برای اصلاح شناسایی اورمیتشخیص خون

هنگامی که خون از بیماران در تشخیص معمولا به نظر می رسد نیتروژن اوره، کراتینین افزایش پدیده که در آن یک 80G هموگلوبین / L زیر مرحله از مرحله نهایی ممکن است کاهش می یابد به 20-30g / L، ممکن است توسط سلول های خون بالا سفید و پلاکت ها همراه است.

ادرار تشخیصی

در تشخیص، اورمی، تشخیص ادرار می تواند به کار، در جایی که استفاده از ادرار بسته به عوامل خطر اصلی برای فصول مختلف، ممکن است پروتئین، قرمز، سفید، و یا لوله داشته باشد، می توان تغییر آشکار نیست.

تست های عملکرد کلیه

بیماران اورمیک در طول معاینه توسط آزمون عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به اورمی معمولا میزان فیلتراسیون گلومرولی، کلیرانس کراتینین کاهش یافته است، و کنسانتره رقیق ادرار رکود اقتصادی، چک کردن ترخیص کالا از آب طبیعی نیست. پرتوزا رنوگرافی، اسکن اسکن کلیه، و همچنین کمک به درک عملکرد کلیه ها.

تشخیصی

راه های بسیاری برای اورمی، مانند بیوپسی کلیه وجود دارد، عوامل خطر به تشخیص کمک می کند. با توجه به سابقه تشخیص مزمن کلیه، شیوه های بالینی مرتبط علائم و ادرار، تشخیص بیوشیمیایی خون را می توان تایید کرد. ارومیه یک GFR <25 میلی لیتر / دقیقه، مستی خون> 21.42mmol / L، CR سرم> 442umol / L، نشانه هایی آشکار از اورمی در عمل بالینی وجود دارد. به عنوان GFR <10 میلی لیتر / دقیقه، برای اورمی اواخر. GFR <5 میلی لیتر / دقیقه، در مقایسه با مراحل ترمینال گام اورمی.

درمان ما موثر و طبیعی است. اگر شما علاقه مند در درمان ما، ما یک پیام زیر را ترک و یا شما می توانید آنها را hospitalkidney@yandex.ru ارسال و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: اورمی,شناسایی ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: